we´r the best!

DAMTAAAAADAAAAM....

japp! jag och min team morgan medlem tog oss an utmaningen att äta på restaurang igårkväll.
inte vilken som helst heller, utan WILD WEST STEAK HOUSE!

tro inte att det var något mesande här med att välja precis samma maträtt heller..

HAHAHAHAHA. vi beställde in 1L PepsiMax var!



Jag valde denna otroligt mummsiga pastan med oxfilé & senapsvinägersås(?)

Denise valde kycklingfajitas (simpelt för vissa, jobbigt för andra). jag kan ju säga att det blev lite
tveksamt om hon skulle äta alla 5st små tortilla bröden eller inte, men tro det eller ej: allt slank ner!

Petris

Hjärtat ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Herreminje, vad duktiga ni är! Jag är så stolt! (får Emli det?).. har stora ögon, ni är otroliga. För övrigt ser det supergott ut!

2011-01-08 @ 19:53:04
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Elin

Iiiih pasta - det är en utmaning som heter duga det! Var stolt över dig själv tycker jag. Jag ska också prova på pasta någon dag (bara för att liksom, varför ska andra kunna äta mer än vad jag gör utan att dom går upp tio kg på ett vitt bröd)

Men klart att du klarar det här!

kramar

2011-01-08 @ 22:27:54
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0