Aa aa aa

Veckans HISS är ju helt klart..

1. Samtalet med min behandlare gick bra i onsdags

2. Vikten stod still & det var en skön känsla efter allt jag tyckte jag ätit de senaste dagarna.
(har börjat förstå hur mycket jag kan äta utan att vikten skjuter i taket.. HEJA FRISKHETEN! äntligen.)

3. ÖLAND MED MIN ELSKLING!

4.
En glass om dagen är bra för magen, jajjamensan, fint som snus!

5. Att dunka musik på en roadtrip hem med bästis, jordgubbar och cola zero iz the bezt

Veckans DISS = VÄDRET SOM SUGER.


Kommentarer
Postat av: Maja

Det var ju bra att det var mest hiss, du är så duktig så lilla gumman!" <3

Puss<3

2011-07-03 @ 17:12:15
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0