Absolut pepp, någon?

fasen att det inte finns någon "absolut vodka" med lite pepp i. Kanske om man häller i peppar?
Jag är lite down just nu. Mitt huvud är det kaos i, men jag orkar inte bry mig. DET ÄR JU LÖRDAG!!

har tvekat nu i några timmar om jag ska med till Simmo ikväll som ska ha förfest. Men jag vet inte. Ska jag?
Klart som fan att jag ska!
Vem orkar lyssna på den där tråkiga rösten i huet som bara pratar massa strunt?
Nä då lyssnar jag hellre på mina underbara vänner som jag tycker så mycket om!
Så.. vad gör vi? NU JÄVLAR KÖR VI!!!!!!!!!!!

En dusch och lite pepptalk med älskade Deddo, så ska väll till å med jag vara redo för kvällens bravader!

Tjing gott folk! Ha en mysig lördag ♥


en styck taggad petris ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Det tycker jag aboslut du ska hänga på ! :)

Du kommer få as kul ! :D

puss på dig hjärtat <3

2011-07-30 @ 18:25:24
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

"Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar

Annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda "



Jag vet hur det känns, jag vet vad du menar. Du behöver inte tro mig men jag vill att du tar till dig det jag säger.

När du är nere är jag nere, konstigt nog känner jag din smärta. Älskade hjärat, du är perfekt , när ska du inse det?



<3



2011-07-30 @ 18:46:03
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: camilla

Det är klart du ska :D

Lördagsfest wiiho! själv äter jag choklad så jag håller på o spy nu xD men vad gör de imorn? fast just nu smakar de inget gott längre, äter bara för att liksom..blää haha!



ja men visst e de irriterande:O jag e redan bästis med tuppen visste du nte det?:O haha 8-9 hade vart rena drömmen för mig att sova till xD har aldrig lyckats sova längre än 8 tror jag någonsin:P



åå vilken mysdag de låter som du :D jag har vart på liseberg med syrran en snabbis idag bara för att få åka atmosphere haha:D



puss<3

2011-07-30 @ 19:03:29
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lillan

Hoppas att det blev en rolig kväll fast du var lite opepp<3



kramar

2011-07-31 @ 09:25:49
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0