Bah!

Hej hej hej hemskt mycket hej!

Hade jag skrivit likadant som jag "pratar" just NU (värre än i videon alltså :s) så hade det bara blivit varannat eller vart tredje ord som man hade sett. Jag är på ett fruktansvärt dåligt humör just nu så att nästan allt kan slänga sig i väggen. Skulle gått på stan med Dedde & Elin, åkte dit men hem igen efter bara en liten stund. Dom hade inte stått ut med en bitterfitta som mig.



Första jobbdagen på nya jobbet är förresten avklarad. Eftersom det bara var utbildning idag så satt man på en stol i 8 timmar och lyssnade på all information, diskuterade och pratade. Mina ögon bokstavligt talat slocknade säkert tio gånger efter lunchen. Så himla pinsamt!

Sen, dom tjejerna och killarna som jag pratade med och lärde känna efter ett tag skrattade åt mig och min röst flera gånger. "Ja men Petra kan ju redovisa det muntligt eller vad säger ni?!" *alla nickar* FAKK JAO, säger jag bara. Skämt å sido. Dom var snilla även om dom retade mig ;) Är det förresten normalt att skratta åt sig själv? Jag dör när jag pratar, det är typ det som har gjort min dag. Så jag förstår ju alla andra, haha! 

Nu blire snart stuvade makaroner och köttabullar till middag. Peppchey? Aa fast aa. Så sjukt gott!


Kommentarer
Postat av: camilla

hur känns de med de nya jobbet?:D



HAHA ooohja chock hamnade jag nästan i nu när du skrev pepsi max xD :O



Du måste verkligen jobba med din verklighetsuppfattning rarinr för de du ser är inte va ngn annan ser:P men jag förstår hur du menar för jag tycker att jag börjar se lagom ut nu, jag har änna kommit till en punkt där jag känner mig nöjd typ, vill inte gå upp mer för tycker jag börjar se stor ut! men vikten säger ju ngt annat men enligt mig själv så ..aa börjar se ut så jag inte vil lse ut dvs otränad och slapp.



hoppas du har en bra kväll?

pussar<3

2011-07-25 @ 19:11:22
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Julia

Men vad är det för nytt jobb du ska göra ? :)



Hehe jag förstår att alla skrattar åt dig (inget personligt xd) haha



sV:

Det var as najs ! :D



Hehehe aa du får göra det ;)



puss

2011-07-25 @ 20:05:54
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Elin

Äh du, bitterfittor gör livet lite roligare i efterhand. Man kan gott garva åt sig själv några dagar senare när man tänker på alla skittaskiga saker man sa som man inte alls menar om man är snäll. Så därför valde jag att lite smått skratta åt mig själv när jag kom på att kommentaren: pappa, inte ens karlar fattar att de tänker manligt. Han såg lite sårad ut, men skrattade åt det senare. (jag är som du, ingt gott sällskap när jag tycker att aaaallt är fel.)



Det är det halvdana där liksom. Jag har någon att pratta med, flera, men det är just det där att ingen kan ta min hand när jag gråter, jag får ett hjärta tillbaka på sms. Det är det närmaste kontakt jag får med människor jag pratar med. jag har lyckats hitta alla mina närmaste vänner via en hemsida för dikter, så alla bor på alla platser utom där jag bor^^



En dag kommer du kunna se på den bilden och säga att du inte är fet överhuvudtaget, och att du är fin hur du än ser ut. Glöm inte insidan bruden, den är mycket fetare än din kropp - bara för att du har så mycket gott i dig som inte får plats annars!!!

När börjar det "riktiga" jobbet liksom?

kramar

2011-07-25 @ 23:11:54
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0