Chapp å chopp

YEAAAAAAAAAAAH hejja mina rubriker HEJAHEJAHEJA! eller?

herreguttan. IT´S KLIING IN MAJ NOOOOOS :o Inte så jätte trevligt faktiskt. Pollen försvinn taaaack.
Dagen har sett ut som varje dag denna veckan, jobb 6-13 sen hem å slänga sig i soffan med lunchen i högsta hugg.

Hallå vetni? Jag har svårt för att känna hunger och har haft det sen jag blev sjuk (även nu när jag ätit bra i snart ett år). Jag känner bara att magen kurrar men NU, när jag har börjat jobba, jäklar känner jag hur tom magen är före lunchen. Det är faktiskt grymt skönt att känna den känslan igen efter så lång tid. Bara så ni vet, rändåms.

Tummen upp på det dåva!


Iallafall. Efter jobbet stackde jag till villan på samtal med min behandlare. Som bestod av att jag sa JA och hon NEJ i dryga 45 minuter.. Hon är galen den kvinnan, men ack så bra hon är på att ställa saker tillrätta i huvudet. Men idag gick det in genom ena örat och stannade en sekund sen ut genom andra. Hur många gånger hon än sa att jag inte alls var ett fläskberg, fetto eller äcklig utan att jag var fin som jag var, smal och blablabla så kunde jag bara inte acceptera att hon tyckte så. Det är inte vad min spegel visar mig iallafall. Nu har hon semester i 6 veckor och jag vet inte hur jag ska klara mig faktiskt. Hon är en STOR TRYGGHET som jag måste ha i min vardag fortfarande. Dags att börja bli lite självständig även på den fronten kanske?
Tur min terapeut kommer tillbaka från sin semester om två veckor så jag kan bubbla av mig lite.
Jag vägde mig förresten inte idag. Jag behövde inte och tacka gudarna för det säger jag bara. BAAAAH.

en petra på bulls uteservering för någon vecka sedan


Jahapp. Å nurå?

Vi åt nyss kvällsmat bestående av kyckling/nudel/grönsakswook. Så jäkla gött. Jag och pappa slogs om vattenkastanjerna, DOM ÄR TO DIE FOR. Bara så ni vet, hehe :)

världens knäppaste far ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0