cry me a river and let it go

Godmorgon!

igårkväll var den jobbigaste kvällen på länge. Från att ha varit på sämst humör till att ligga och storlipa i sängen.
Jag fattade inte ens varför jag grät först. Det kändes iallafall som att en stor stenklump försvann från hjärtat. Jag behövde det. Efter kloka, jobbiga(för mig att höra just då) men välmenta ord på sms så somnade jag tillslut.
Eller mitt uppe i dom? Ja menar det är ju lite min grej nuförtiden? fness.

Kul att det bara fanns stl L kvar på jobbetröjorna. HEJ Å HÅ nu simmar vi till jobbet!!


Ieftermiddag så ska alla på utbildningen spela brännboll mot dom som jobbat i period 2.
Det sitter ju inte alls fel med betalt brännbollsspel ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha hoppas du har en bra jobb dag ! :)

2011-07-26 @ 16:15:52
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0