Dagens

Humör = bättre.

Jobb från 8-16. Idag var det dag 2 på utbildningen och morgonen började med en genomgång av dagen.
Sammanfattning från igår, fika & sedan lärde vi oss ett å annat om både verktyg och högtryckstvättar.
Vad kan man lära sig om det? En hammare är till för å hamra och en skruvmejsel är till för å skruva?

Mja. Typ så.

En timme innan lunch så satt vi och pratade med våra arbetsledare. Jag har fått en aaassoft!
Detta kommer ju bli käääänon tror jag. Tiden kommer gå sååååååååå fort. Eller?
Nej men ja, med min grupp + arbetsledaren så kommer det gå fint tror jag bannemej!

Eftermiddagen spenderade jag med en timmes powernap i soffan innan middagen. Sen cyklade jag och mamma ut på lotten och satte oss i solen (läs: hon rensade ogräs och jag löste korsord, bra fördelning tycker jag!;)).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0