Godmåndag!

Allt bra med er idag?

Mina näsa bara rinnör å rinnör och huvudet ligger kvar på huvudkudden(känns det som).
Jekla helg till å gå så snabbt! Var det liksom inte nyss fredag? Jo. precis.

Hujedamej vilken dag jag har framför mig..

♣ jobb 6.30-12.30
♣ Lunch efter jobbet
♣ Villan 14.30 (läkaren)
♣ Villan 15.45 (vägas)
♣ Villan 16.00 (terapeuten)

efter det kanske det blir mer uppdatering. Ni får ha en toppendag finisar!
Njuuuuut ni som har sommarlov säger jag bara, jag vill meeeeeeeeed..


Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas det ändå blir en okej dag, du får ju pengar :P hihi



sv:

jag vet inte.. men jag ska försöka !

tack.



kramkram !

2011-07-18 @ 10:30:25
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0