Göka vs Gurka

Tjeeeeeeeeeeeenare sickan!

Vafasen har denhär dagen tagit vägen? VEM snodde den? ÅH. palla stjäla en hel dag liksom.

Hehe. skääämt å sido.

Jag har fortfarande inte hoppat ur nattkläderna.. fresssssssh att du har duschat å sånt petra, ohyeahszz!
Ska strax göra något åt saken, jag lovar ;)

Jag har kännt mig som en --->    när jag gått runt invirad i mitt täcke hela dagen.
Kallt som jag-vet-inte-vad här. HALLÅ man kan nästan tro att jag bor på Grönland. Fast nä.
Visste ni förresten att eskimåer pussas med näsorna? Fett kult ju.

JUSTE. ang förra inlägget så är Göka = GURKA. Halländska ni vet ;) micket fint dialekt.








Kommentarer
Postat av: camilla

Jag har verkligen aldrig hört det förut men nu har jag lärt mig ngt nytt haha^^ har ni ngra mer konstiga/roliga ord ni brukar säga?^^ haha!



Men du jag håller med dig, regn är liksom en anledning till att stanna hemma och mysa<3 fast då ska man helst inte ha ngra planer xD

jag har typ också vart hemma hela dagen hihi:P



Åå du har rätt och jag tyckte de va gott helaa tiden när jag åt och min syster satt bredvid o käka ett halv kg godis samt chips så varför skulle inte jag kunna? :) som sagt vi har ju mkt att ta igen:P



ja men eller hur de e kul o träffa nya människor, men hoppas på uppehåll vädermässigt imorn:D fast tyvärr tror jag inte det:P

Haha du kör lite bowling med städvagn o pensionärer då?^^ har de blivit ngn strike än haha:P



Ha de underbart ikväll sweeetie <3

2011-07-17 @ 19:52:38
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0