Gooooodmorning Sunshines!

Vad härligt det är när man vaknar på helt rätt sida med inställningen på topp. Vi glömmer gårdagen.

Idag är det lördag och igårkväll när jag kom hem från Matte+folk så gick jag in till pappa och fjäskade till mig en motorcykel runda till båstad idag ;) Fast bara om han lovade att inte köra på motorvägen, jag DÖR lite när det gäller fart, som dom flesta nog redan vet (förutom när jag själv kör och får bestämma helt själver!)..

mammsen & pappas hoj utanför stugan på Öland :)


Det är ju tennisveckan i båstad nu och eftersom trippen som skulle vart dit igår förvandlades till en förfest at petterssons place så får vi ju checka det idag. Tror dock dom andra som var ute igår är lite trötta och sätter sig på en brasse stol på travet nu när det är sprintermästarn här i Halmstad ;)

Petris (5 år) today..




Kommentarer
Postat av: Julia

Heheh hoppas du får en rolig åk tur ! :D

2011-07-09 @ 11:12:07
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

Jaa det är väl tur det. Men så jävligt svårt att fatta..



jag försöker ta till mig orden petra, tack men det är svårt. tack för dina fina ord !

kram<3

2011-07-09 @ 16:28:17
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0