HALLOj, dethär var ju skoj!

Elleeeeeeeer? Fness. Jag är övertrött just nu okiiiiej?:o

Alltså alltså alltså jävla fågeljävel innan eller?! Usch.

Jag skulle gå upp längst upp i en trappa och börja sopa (hade jag tänkt) men då sitter det en fågeläckeljäkel innanför fönstret som är stängt och börjar flyga rakt in i det en miljon gånger..

Alltså är fåglar tröga eller?
Fattar dom inte att dom inte kan flyga genom glas? Åh mongo. Jag blev ju asrädd! Ringde pappa lite panikartat och frågade vad jag skulle göra, för jag tänkte fan inte gå upp där igen bara för att städa. Så det så. Så sa han att jag skulle ringa min chef, och det första hon säger är "HAHAHA jaha, vad ska vi göra åt detta då?" EHHHHH. inte fan vet jag, jag vägrar iallafall gå upp där. Skratta sådär när jag håller på att skita ner mig?:( HIH, fast okej nu i efterhand fnissar jag lite ;)

Iallafall så skulle jag låta trappan vara tills den flög ut, men dom kan ju drömma om att jag går in där igen..

BIG NOH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0