HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

FYFAAAAAAAAAAAAAAAN rent ut sagt vad underbart freakin skönt det är att det är helg!!
Jag hamnade i extas(stavning?) nu.. ska jag verkligen inte upp halv sex imorgonbitti?! NÄ. OCH WALLAH PÅ DET!


Fick nyss ett sms av min älskade paranöt. Hon är fin hon ska ni veta! Och du, jag vet att du läser detta S och jag vill du ska veta att du gjorde min dag. Påriktigt. Jag saknar dig, älskar dig och är med dig hela tiden ♥
Önskar jag kunde dela med mig av allt klokt hon säger till mig. Allt i ärlighet och massa kärlek samlat i sms, till mig. Underbara vän ♥ (jag vet inte om du vill vara med på bild stumpan så jag skippar det.)


Sedan för att fortsätta på temat saknad så saknar jag älskade Tovelisa grymt mycket. Det var senast i december som jag träffade sötnosen sist. Dumt att vi bor så långt ifrån varandra vavava :( Men jag har lovat mig själv att jag ska ta mig till Stockholm så fort jag kan och hinner så jag iallafall får krama om tösen & säga hur fin hon är ♥

bild från december när Tovelisanflisan var hos mig. Kommer ihåg den dagen som igår.
Vi trippade till ikea och väla och spenderade nog en hel dag där med flum, skratt och shopping.

puss på dig skruttan!





Kommentarer
Postat av: Julia

Vänner är verkligen bäst !



Jag fattar att du sakner tove !

Hehe som jag vill inte åka ifrån amanda..



puss på dig

2011-07-30 @ 11:26:31
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0