Hej hej hej vi är bara nitton år, kom å se på mig, kom å ta på mig..

Goooooooooooooooooooodmorgon(tänkte jag säga) men jag menar GODMIDDAG, klockan är ju trots allt halvtolv redan!? jössesamalia..

Jag tog sovmorgon till tio imorse. Efter att ha kommit i säng vid två(?) inatt efter en super mysig kväll hos Anna med Dedde och Edde så var det skönt att sova längre än till åtta idag iallafall. FANX för igår girlisar! ♥

Kult att jag och Elin skickade sms samtidigt till mamma imorse: "Vi är hungriga."
Så hon var en snill hist och satte på ett ägg till oss så vi kunde snooooza lite till hehe.
Jag sprang in till knäpphuet och gossade ner mig hos henne lite. har saknar min syster!




Ikväll blire party hos Fannepannen med fina folket!!


Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv;HALLÅ HALLÅ haaaaaaalåå höhö :P

haha jag försöker dude men du säger så bara för att vara snell hest,de vet jag :)

haha nä men allt detsammma tillbaka,du verkar vara en riktigt skön chill bruuud ;)

KRAM<3

2011-07-16 @ 20:31:21
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: camilla

ÖÖÖJJJ din skrutt ^^ jävel kan du vara själv haha!



Hade du en trevlig fest igår? ^^

ÅÅ men du vilodgaar e riktigt sköna och behövs verkligen, kommer nog bli en sån dag för mig idag skulle jag tippa på :) längtar nästan till o inte göra någonting haha:P imorn e de ju jobb igen..jösses blir trött bara jag tänker på det^^



Massa pussisar sötnöt<3

2011-07-17 @ 07:33:56
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0