HEJJAGKOMMERINTEPÅNÅGONRUBRIKHEJDÅ

Städa rummet - CHECK!
Bäddat rent - CHECK!
Powernapat - CHECK!
Ätit - CHECK
Ätit ännu mer - CHECK!
Blivit rädd för mig själv - CHECK!

Hej alla fina, heeeeeeeeeeeeeej på er hej hej hej hej (och där var the botten nådd..)
Hur mår ni idag? Fine eller fulefisken? Jag mår brao yao! Eller okej, nä jag tror jag håller på att bli sjuker på redigt nu. Min panna känns kokande och kinderna har fina små rosor på sig. Men jag ska stå ut för imorgon är sista dagen innan heeeeeeeeeeeeeeelgen! WAHO. Förstår ni hur mycket man uppskattar helgen när man jobbar? Det är helt sjukt. Jag hade nog gjort det mesta för en sovmorgon just nu. Det är ju rena döden när klockan ringer halv sex! Men jag ska inte klaga för det är sånt härligt jobb jag har fått så det finns inte!



Dagen har sett ut såhär (men det varierar alltid från dag till dag):

7-8.45 Plockade vi papper lite överallt i området
8.45-9.30 hade vi frukost (=frukt + en extra lång rast med prat och skratt!)
9.30-11.40 monterade vi ihop bänkarna som vi målade igår på en gård
11.40-13.00 hade vi lunch och då passade jag på att bjuda in mig själv till farmor & farfar
som bor på gården vi monterade bänkarna på. En god empanadaslunch och mys!
13.00-14.00 slipade vi bänkar som vi sen ska måla och motera upp dom med.
14.00-14.30 rast (säger ju att jag har världens härligaste arbetsledare ;))
14.30-15.30 fortsatte vi slipa bänkarna och sedan slutade vi :)


Kommentarer
Postat av: camilla

det var värst vad duktig och effektiv du vart:D

ska bli supergött med helg jue :)



ÅÅ tack vännen, nää de går nog inte att förbereda sig helt även fast man vet om det typ?



Haha :P på sommaren ska man ju inte sitta vid datan då ska de vara seega kommentarer hihi :D

hur ser din helg ut raring?:)



Pussar fina du<3<3

2011-07-29 @ 06:54:47
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Lillan

Hoppas du får en underbar helg fina<3

2011-07-29 @ 10:01:37
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Tove

HAHAHAH bilden ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh söte, det här är nog den finaste bilden EVER som jag sett på dig, så söt så söt så gölleeeegöööll (damp?).. i miss uuuuu and våra äventyr.. petris.. vi måste ses, om vi inte hinner i sommar så kommer jag fan till halmstad över någon helg. PUNKT......! <333333

2011-07-29 @ 11:38:55
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Julia

Hoppas du får en fin helg fina ! :)

Och vila upp dig <3



sv:

Hehe tack amanda som hjälpt mig ! :)



det gör jag verkligen!



puss

2011-07-29 @ 11:55:52
URL: http://hoppetomlivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Hör alltid äldre runt om tjata om hur tekniken och internet och hur det förstör. Jag skaffade inte blogg förrän 08. När jag blev inlagd. Mest för att jag märkte själv hur dåligt jag mådde och hur lite av verkligheten jag mindes. Jag hade minnesluckor på flera dagar, men jag visste att om jag skrev ner det, vilket blev i bloggen, skulle jag i alla fall få igen den tiden på något sätt om jag kunde läsa det. Den första via bloggen som jag verkligen blev tajt med var Sandra. (tunnare/kakmonster). Som du säger det är något positivt utav äs.



Det är lite av det fantastiska med bloggarna, vi är ju en del där alla läser allas (inavel snart här^^)

Men som du säger, vi delar så mycket, förstår varandras tankar och har tänkt och handlat så lika, och tänk hur unika var och en av oss är.

Hur blir helgen?

kramar

2011-07-29 @ 19:18:45
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0