Hojheppkoffekepp!

Hej hej hemskt mycket hej!

Idag är jag på bättre humör. Jag har typ "missat" mina antideprisiva tabletter i en vecka nu så kan ha vart därför jag har mått lite knepåknåp sista tiden. Men idag är det som sagt bättre även om jag är jätte jätte trött efter dagens jobbpass. Gick upp halv sex och vart igång med jobbet redan sex imorse. Very effektiv chey yao knaoew.

Gulletanter som säger hur fint man gör det är rätt gött att höra när det är som tyngst. Tacksi finetanta!!

I brist på något mer keeeult att berätta så blire en bildbomb från underbara Ölandet.

Vi landade med tåget i kalmar där mammsen och pappsen hämtade oss


Vi var hungriga som getter och krävde att grillen skulle tändas direkt.
Sagt och gjort och gott var det kan ni tro!



Kvällsbad innan läggdax (tro inte att jag gick i frivilligt, deddot tvingade mig!)


Besök i en gotteaffär påvägen hem(?) till stugan


En fuling och två snyggingar som är redo för gokart..


Fråga inte hur det gick (risken finns att ni får ett spjut i röven) hehe




Lite sådär mycket random att hitta en kamelfarm mitt på Öland eller?


Vi var ju såklart tvunga att prova, mogna cheyer som vi är ;)


Grillmiddag efter det och sen åkte vi och spelade fantasigolf. Deddot vann, golfspelare som hon är.


Petris kan hon. Eller?


hey ho lets go! Hon trillade (inte) i :(


På fredagen var det dags för ännu en utflykt. Solidenslott stog på listan.


Mammsen ♥


"sätt dig där så jag får ta en kort" jaja mamma. RAWRRRRRRRRRRRR!


Så underbart fint med rosor i alla olika färger och former! (det var lite Agda varning nu va?)




Ehehe. HALLÅ, om det finns en rutshbana som ropar på mig och deddo
"åk mig åk mig" visst är man snäll och gör det då!? Mamma tyckte vi var konstiga?



Picknick in tha park.


Petra 19 Denise 17, fullt normala!


Klockan 18 begav vi oss till restaurangen "Lammet & Grisen" där pappa hade bokat bord.


Ascoolt när dom står och steker under öppet tak och man själv får välja vad och hur mycket man vill ha av varje. Buffé upptill köttet alltså. Sen var den en som spelade gitarr och sjöng när man åt, supermys!


Trötta flickisar (fast mest mätta tror jag?)


Mamma köpte en drink åt oss (det var nog den äckligaste, beskaste drinken som jag någonsin druckit. fifän!)
Mamma gjorde typ allt för att få oss att dricka upp den, hälld i pepsi som vi också hade beställt och blandade och hade sig.. Dock blev den inte godare för det ;)


"ALLA PÅ DEDDOOOOOOOT!!!!!!" eller? Fett mys iallafall :)




Kommentarer
Postat av: Maja

Det ser ju ur mysogt ut, och ni verkar ha haft en superbra tid :)<3

Puss<3

2011-07-05 @ 17:18:12
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0