Hostjäkel

Godmorgon!

Eller ska jag säga godhostigmorgon kanske? Hujedamej vad min hals inte vill samarbeta med mig..idag heller.
Inatt har jag vaknat av och till hela tiden. Så sjukt jobbigt! och jag vaknar inte hur som helst utan helt genomsvettig, upprörd och knappt så jag vet vart jag är + x-antal hostattacker om och om igen.
Jag har inte ett minne av vad det är jag har drömt om. Så, när klockan ringde halv sex så ville jag allt annat än att gå upp.

Alltså jag funderar på att skaffa mig en lyftkran så jag kan hissa upp mig från sängen på mornarna?
Eller är det kanske för mycket lathet i det? Hohohihi.

Nej nu ska jag käka upp frullen och sen borsta gaddarna och sen ta mig till jobbet och sen jobba och sen jobba lite till och lite till och lite till och sen sluta och sen fika en välbehövlig fika (eller äta middag?) med bästa Deddot.

Så var det med det vettni! Hoppas ni får en bra dag och njuter av era sovmornar.. BUÄ AVIS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0