Huvudet upp å fötterna ner!

Hallelujamoment vad trött jag ääääär! Somnade i soffan en stund innan. Blev inge vidare piggare direkt.
Sen satte pappa & challe på filmer från när vi var små. Så råligt man hade det då! På alla ölandstrippar, utflykter, grillningar, kräftskivor, resor... Ja you name it! Mina föräldrar har verkligen hittat på något med oss barn hela tiden. Dom är så fina och jag är glad att jag har dom även om dom som alla andra har sina svagheter ♥

som jag saknar ridningen just nu. Och Minova, min älsklingsbästasteponny..♥

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag önskar att jag också hade kunnat somna så mitt på dagen:D

det är så roligt att kolla på filmer från nr man va liten tycker jag :D

Vvar de längesedan du red öfrresten?



ja precis utmaningar e de enda som gäller:Dhar du ngt kvar som du tycker e jobbigt eller som du inte vågat än?



ÅÅ ska absolut testa den smaken om du nu säger att den e så god, måste ju se om du har rätt^^



Okey haha vem vann alfapet?:D jag 'r super spänd på svaret:D haha



Ajjamen jobb imron med haha, för dig med?:D tack :D

Jag äter mellis i bilen och sen lunch på en ica affär där vi får värma maten:D kanon bra:) hur gör du?



ha en superduperkvääll snuttan<3

2011-07-13 @ 20:25:47
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Elin

Baka vet ja!!! Det är så skoj. Tycker jag i alla fall. Är bara så otroligt jobbigt att väl börja med det liksom.



Det är det jag försöker också. Övertala mig att jag visst kan äta mer än jag behöver ibland.

Stå ut, det är något man lär sig med åren, det kan jag i alla fall ibland.



Är född utanför, på Vapnö står det i mitt pass!!!

Dra dig till Gbg istället, ett mycket finare stad än sthlm, Sthlm är ingen stad, det är bara förorter, Gamla stan, plattan och några gator.



Ett år bara.. Det går fort. När börjar du igen?

kramar

2011-07-13 @ 22:32:04
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0