I like to move it move it, I like to do it do it ♥

Hej ho lets go, what ay wunderfulday!

Efter lite panik på mig själv när jag provat mina gamla skinnbraller jag hade för några år sedan som satt tight-som-fan, lugnade jag ner mig lite iallafall med hjälp av mammsen fina ord. Jag hatar att få sådana svackor då jag bara vill bli smalast i världen. Men vad hjälper det? Shippnada.

Kul att det första vi ser när vi kommit ner i garaget är att det är punka på bilen. Och vem hade bilen sist? Om inte jag. Så nu kallar pappa mig för "punkan" eftersom jag jämnt råkar göra det på min cykel. Tur att dom inte blev arga i allafall och jag och mamma åkte direkt bort till en bilverkstad och fixade det innan vi började motorcykla :)



utanför garaget, dotter & far ♥ (med en bigmama mc-jacka :o)






Vi köpte lax & bulgur-sallad till lunch i båstadet, sjukt gott och det satt fint må jag säga.


helt enorma båtar. Ursäkta mig men det finns möjligtvis ingen rik man därute som behöver en hemmafru?


Påvägen hem stannade vi vid en jättefin kyrkogård i tönnersjö. (ni kan ju blunda för mina feta armar.)


ONT I RYMPEN MEN LIKA GLAO FÖR DET!



Kommentarer
Postat av: Maja

Du är så fin gumman<3

Svackor gillar vi inte, men du är värd bättre än det gumman, det vet du<3

Och vem bryr sig om hur kläder satt för ett år sen? Men lever i nuet :)<3

Puss<3

2011-07-09 @ 17:21:49
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är så söt och jag ser INGA feta armar !! <3

hehe hur lyckas man få punka på bilen xd haha neej man det var lite kul, skönt att dem inte blev arga iaf :)



puss på dig

2011-07-09 @ 17:41:45
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0