"Jag blev så glad när du åt pizza"

Kärlek till min underbara tvillingsyster som har fått mig att överleva denna dagen.

Jag har mått skit sen jag vaknade. Försökte verkligen hålla tillbaka humöret men när vi cyklade till Sannarp och skulle kolla Mattes match, då bröt jag ihop inombords. Tror syster märkte det, för resten av matchen låg jag i hennes knä och blev kliad på ryggen och hon tröstade mig, nog utan att veta om det. Tack för allt du gör för mig älskling ♥


Efter matchen som oturligt nog slutade med 8-2 till det andra laget så var dom andra sugna på pizza.
Jag vill mest spy på livet just då. Det var jobbigt, som fan. Men Elin fick mig att följa med till pizzerian iallafall efter mycket om och men. Hon bjöd mig på en vesuvio, mitt fina hjärta. Precis innan vi kom innanför dörren hemma igen så säger hon "Jag blev så glad när du åt pizza". Hur jäkla glad blir man inte då? att göra min syster glad betyder mer än allt i hela världen, verkligen.


Kommentarer
Postat av: Lillan

Vilken fin syster du måste ha hjärtat. När du inte orkar kämpa för din egen skull, kämpa för hennes då<3



Jo, en pappa dotter dag var hur mysigt som hellst. Det blir en liknande imorgon:)



Kramar

2011-08-01 @ 01:23:03
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0