"Jag kaaan faktiskt vara tyst.."

HAHA. Jag dör lite. Stackars Deddots familj igår.. Jag pratade från och med jag kom dit tills vi skulle trippa till stan, alltså drygt en timme om inte mer, och nu snackar vi inget uppehåll på en halv minut. Nänä då babbla jag på som en kråka och hittade nya spännande saker att säga! GreaaaatPetra ;) Tror bannemej dom kunde pusta ut när vi gick! Äsch, vadå deddots familj? Vi delar på allt! Hennes familj är min och visevärsa ;)

Eller?
okej nästan dåe.

En mysig fika med Dedde och Anna blev det. Kärleksmums för ovanlighetens skull? och colazero. MUMMSE!
Kvart över nio bussade jag hemåt och somnade vid elva, efter lite konstiga sms som blev skickade, idag igen..

KAAAAAAAAAN JAG ALDRIG LÄRA MIG ATT SOMNA LÅÅÅNGT IFRÅN MOBILEN???!?! :@


så kan det gå när petris tar rast på jobbet. Äpplepaus och -pose.

Idag har jag lyckats med:
♣ Återigen fått vagnen att rulla iväg från mig
♣ Råkat skrämma en unge så hela han ryckte till åta helsicke
♣ Nästan kastat en blöt mopp på en moppsig unge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0