"Kram"

FNISS säger jag bara.

Jag skulle skriva mitt godnattsms till Elin igårkväll (ja vi säger alltid godnatt innan vi somnar. nästan höhe.) och jag hade tagit sömnis.. (ovanligtovanligt, jag vet ;)). KOM TILL SAAAAAAAKEN PETRA.... Men okej. Det var såhär att det var en gång.. och den var sandad. MEH åh skärp dig nueeeeee!! -.-

Hehe

KRAM slut.

Nääääääääääääe, så vare ju änte. Det roliga (då) var att jag redan flummig av sömnisen och hade tydligen skrivit "kram" istället för puss till henne på smset. HA-ha..ha, tänker ni då. Men satan jäklar vad roligt det var eller. 
Jag sprang till hennes rum i ren asgarv och la mig där med tårarna som sprutade och mitt "AHAHAHAHAHAHAHA" i högsta hugg. Drogad? Aa men tiep.

Ehm, ja ni skulle nog vart där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0