Lunch med bästis och fästis

Snacka om att jag var hungrig när jag landade i stan? "GE MIG MAAAAAAAAAAAAT!!!" ropade jag (inte).
Elin hänkade med oss till harrys där jag bjössa bästis på maten för att hon är världens bästa och så kände jag att jag måste ge tillbaka nu när hon har bjussat mig på så sjukans mycket på senaste när jag har varit fattiglappen. 

Kycklingvingar & pommes till Petra, Lax och pommes till Deddot & kamben och pommes till Eddot.
Fint som snus!



joråsåatte. Ikväll äre filmmys med Fanne & Pellan (vad jag vet änsålänge iallafall? haha).
Wunderbart kommer det iallafall att bli! så det så. ♥
  


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej gullvippa:D

Låter som en riktigt finis o mysis dag du haft där :D kycklingvingar låter ju inte alldeles fel heller:)



Nää du kanske har rätt, men lite jobbigt vart de allt :P speciellt när jag mådde illa^^ du vet det gick förbi folk som hade vart på liseberg med sånna där stora choklader man kan vinna och jag höll på o spy när jag såg dom, jag tänkte bara att JAG ska ALDRIG mer äta godis men hur länge varade det? idag har jag ätit glass^^



Idag har jag vart i gbg igen med min syster o sett mer friidrott o shoppat present till pappa haha ^^

Vart är det du jobbar förresten?:D

Love<3

2011-07-10 @ 17:52:53
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0