Mweeep

Ni är så fina, Tack återigen för era kommentarer!♥

Jag är hes som en gås idag. Gårdagen var fett näjs, men alltså vad gjorde jag egentligen? Jag kan knappt prata!? JÄkla mupp jag känner mig som ellör? Fattar nada.
 
Petra?                                               Gåsen?
 

Aja. Jobbelijobbjobb imorgon 8-16. Första dagen på HFAB vettni. Fast måndag & tisdag är det bara utbildning som gäller. Undra hur många som kommer skratta åt mig och min röst? eh. som jag inte har..

Kult att när jag ringde Deddot som var med simmot innan så skrattade dom bara åt mig :( MAN BA SCHYRRE jekla mupps?

Skriver mer imorgon, nu är det strax bedtime!

Jag kommer dock rulla till sängen så mycket mat och godis som jag ätit ikväll. Mumms på det.


Kommentarer
Postat av: Julia

Gött att du hade en bra kväll ! :)



Vad är HFAB ? :)



puss

2011-07-24 @ 22:11:04
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0