Nattinatti ♥

Nu är det natta ♥

Imorn är det måndag och det innebär en ny vecka med jobb. Fast jag ska inte klaga, för så mycket som jag trots allt kan anpassa mig efter mig själv så är det ingen pina direkt. Bara första dagen efter helgen som brukar kännas tung men man överlever och jag är så otroligt glad över att jag har ett jobb! Det är dock sista veckan på detta jobbet för att sedan i nästa vecka börja på något nytt. Då är det fyra veckor på HFAB som gäller.

Målning utomhus, tvätt, trädgårdsskötsel och pappersplockning och säkert något mer, om jag inte minns fel.
Det ska bli kul med lite variation! Jag hoppas verkligen på fint väder då eftersom vi kommer att vara utomhus i princip hela dagarna.

fett gammal bild



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0