Oj. då.

Hej hallå, någon där? Jag är sämsta bloggerskan evah känner jag. Men hallå om ni ursäktar mig så har jag faktiskt ett liv att leva..HIHI. Aa fast nej jag har ju inte det. Men man kan väll alltid låtsats eller försöka skaffa sig ett ;)

Jahapp. Vad händer annars då? Jag är halv krasslig med hosta å grejer. Inte alls jätte fresh men det är sånt man överlever. Precis som när man äter korv och tror man ska bli uppäten av den. Typ.

Ikväll är det party för fulla muggar som gäller. Skaka rumpa på krogen, fast först förfest hos Deddo med Elin, Ebbut och kanske Pau och hennes kompiz Petra. Alltså två petror på en kväll har jag då aldrig varit med om förr? Hohohihi.  

bild från julafton-10..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0