ÖLAND + BÄSTIS = UNDERBART ♥

HOME AGAIN!

Herregud.. Var detta en dröm eller kan man verkligen må så otroligt jäkla bra FYRA DAGAR I RAD?:D
Jag är så himla glad att det var just Denise som följde med mig till Öland. TACKTACKTACK ÄLSKLING!♥
För allt.. verkligen. Jag har inte varit såhär glad eller levande vääldigt länge kan jag ärligt talat erkänna.

Synd bara att mor & far tog med sig kameran på deras fortsatta motorcykelsemester de ska på i fyra dagar till. Tänkte dock vara busig och snatta några bilder av Dedde när hon har langat ut dom på fejjan. busigt värre vavava?


utanför solidensslott i torsdags ♥ snott från deddes bloggis

Nu väntar jag på att min älskade & saknade tvillingsyster ska sluta jobba (jobbar till 21) så vi kan mötas påvägen hem och köpa lite lördagsgodis (..lördagsgodis? fredags och söndagsgodis då?.. helggodis blir bra.)

TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0