Parteeeeeeeeey all the time

Hejhallågodmorgonmiddagfrukostbrunchlunchellernågotidenstilen! ;)

Idag äre söndag och petris är en trött jäkel. Fast inte en gnutta bakis, otroligt nog!
Kan det beropå den hemska(men goda)kebabrullen som min kära bror tvingade i mig inatt?
Alltså. Påriktigt nu. Man mår så jäkla mycket bättre dagen efter om man äter nattmat.
Visst det känns onödigt, men det var det nog värt.

Middag hos fannen - Baguette med smör, skinka och göka


Fint jag matchar mina färger, haha. jag frös på kvällen så jag lånade en tröja av fannen
eftersom jag är smart och glömmer ta med mig det. Lovar att jag tog av den innan vi gick ut ;)
finaste, mest älskade & bästaste Denisen som finns ♥



GO (full) Å GLA MARABOUECHOKELAAAAÁ!


fett med najs kväll det hade varit om inte trubaduren hade spelat hela kvällen.
Det blev liksom inget ös.
Alla stod eller satt vid borden runt dansgolvet hela kvällen tiep.
Meeeeen ett välbehövligt deeptalk med älskade bror gjorde kvällen helt fäntästisk ändå.
och tack vare alla älskade vänner såklart!

Nu äre redan söndag alltså? = jobb imorgon. JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEE!!!!!

eller?





Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt att det var en bra kväll igår ! :)

Och jag lovar dig att den kebabrullen gjorde mycket nytta och att den inte satte sig på din kropp lilla vännen <3 toppen att du åt !



puss på dig

2011-07-17 @ 13:33:09
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: camilla

Du kan va, så sööt att man blir galen :)

Vad är göka förresten^^ (smör, skinka och gökaxD)

Nattamat e finfina grejer det hihi:D du är såå superduktigt:D o visst var det gott?:D

Längtar du till jobbet imorn lika mycket som jag eller? haha :P nää men de e allt skoj men helger e u sköönt:P



TACK raring<3<3



Haha jaa visst e de knäppt egentligen xD vi kan verkligen stå o typ skrika åt varandra för att två sekunder senare rista ut i skratt:P syskon e underbara :D



Joo men blev kanske liiite föör mkt choklad?:P fast vad spelar de för roll egentligen, ju snabbare jag går upp desto bättre eller?:P



Puss gulletös<3

2011-07-17 @ 14:42:29
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0