Pjuhe

Åkey, nu är jag lugn igen. Har fått i mig lunch och sitter och väntar på.. jag vet inte? För jag vet inte vart alla är eller när dom kommer hem eller när vi ska åka till min syster där vi ska fira pappa eller när elin slutar eller när Mattan som har sovit hos elin hade tänkt gå upp eller....

JA.
Harreguttan. Ni ser, upptagen jag är va? Som sitter här och väntar på.. ingenting?



Gårdagen då.. Eftersom bloggen (och jag) vart lite lama igår.

Jag och Ellanpellan började med en glass på torget i solen. Vi hittade en ensam flicka vid europa & tjuren?
Så vi kidnappade henne lite, mohahaha! Fast sen hittade ankungen sin mamma som tur var.

Jag och E gick och kikade kläder och vad hittade petris?! om inte.. PIPPITRÖJAN som hon har gått och letat efter i säkert sjuhundra år(minst!)! Lycklig chey hittade också en svart finkjol på H&M (har icke orkat ta kort på köpen ännu, är ju jobbarN nu hehe). En ännu lyckligare chey + en till lycklig chey gick till Bullen och satte oss där och drack pepsimax och blev ännu lyckligare. Vad händer då? Jo då kommer Mattan, Simmo, Fidden & Adam. Alla grabbarna i full galopp?! WHAT A FAKK tänker vi(inte) då. Vafan händerisch? Vi som ville ha lugn och ro i våra lyckliga daaaar? :'(

Eller?..

Så var det så att vi bjussa in dom för att äta middag med oss där, hehe. Aaaaa så vare nog tror jag.
Sen kom ankungen och tillslut Fannepanne också, så var bordet fullt. Eller vad sägeru Mattan? Fullt vare va? ;)




Jag höll på att frysa ihjäl och somna x-antal gånger men annars så vare väldigt trevligt!




Kommentarer
Postat av: Julia

Alltid lika trevligt när man blir överraskad ! :) <3



sv.

tack gumman, men känns så just nu . . <3

2011-07-12 @ 20:42:55
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Elin

Det verkar vara rätt fint i din stad. För att vara född där vet jag inte mycket ^^ Har du alltid bott där?



Min mormor är underbar, MEN fullständigt galen. Det värsta är dock när man (jag) är därnere ensam, vilket jag i och för sig inte kan längre, men på den tiden då det gick, drack jag i deras (morfar på ett hörn där med) takt. De kan på en vanlig tisdag klämma en 75a och några gin sådär. Problemet, till en början ett angenämt sådant, är att det tar stopp för mig före att det gör det för dom :P Ja, resten fattar du XD



Hur ser hösten ut då? Bara chilla vore kanske nice eller är du tvungen/villig att ta dig an någon utmaning?

Ikväll är det blandat. Har ätit en HEL godispåse själv. En påse Ahlgrens bilar, men i salt smak. Hur är din kväll?

kramar

2011-07-12 @ 21:45:28
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0