Plommonhuen

Tjofadderittan raaaambo!

Hur mås det idag? :D Jag mås bra fast är trött som en jag vet inte vad i kropp och knopp!
Att springa upp och ner i 23 trappor om dagen tär ganska mycket på en otränad kropp alltså ;)
Klenfisenpetra.

En stan på sväng tänkte jag skriva (HAHAHA okej lite fel där - en sväng på stan) med Bästis, Lisafisa & Fanneplutt efter jobbet satt ju inte fel, eller? Huhu stackars mina fossingar. Faktiskt, dom är typ döda på redigt.
Först åt jag iallafall skinkbaguette till lunch (hellos ofc!) och fanne tonfisksallad. FÄTT GÖTT!

Sen (när vi väl hittade) gick vi till UM, fast gick bara därifrån förbannade. jävla jävlar alltså. fan-ta-dom.
Vadå inte akut om man bara har en vecka kvar på sina p-piller?:s ÅH SUG.



Sen skilldes dom tre vännerna och Petra förutom Petra och Denise som tog en liten sväng genom stan där dedde hittade present till sin kära mor som snart fyller år. Mötte sedan upp mammsen och tog en glass innan vi cyklade hem tillsammans. Jag bjussade, snacka om snill dotter eller? :D

Försöker tappert få igång magen med hjälp av att knarka plommon..


Ikväll ska jag vara chaffis och sedan även vara ensam hemma tills Elin slutar vid nijooo.
Mamma, pappa, camilla & mattias ska till solgården på någon eldkvarnkonsert typ?





Kommentarer
Postat av: Maja

Lilla söta Petris!

Låter ju som en toppendag, och jag vill också se HP!!! Känns som om jag kommer vara den sista som ser den, men emn, är man borta då premiären är får man väll skylla sig själv xd

Puss<3

2011-07-21 @ 11:49:58
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0