Raggsockor

"Jag ska ta med mig RAGGsockor till krogen nästa gång och fråga om någon vill följa med mig hem"
citat by my self.

Höhee. Hejpåer! Allt fint idag? Läget å sånt alltså?
Jag mår som fisken i vattnet idao. Fint som snus yao!

Gårkvällen var eh.. bra på alla sätt å vis förutom när jag började må apa ett tag. Jag har nog aldrig mått så illa i hela mitt liv som då. Det var då rakt inte för att jag hade druckit för mycket! Två cider tål tillåmed jag liksom?
Det blev iallafall bättre efter ett tag och jag hänkade krogen som jag tänkte bangat annars. Massa dans på tre hjärtan, en sipp cider på morfars och nattamat från pastavagnen och en promenad hem senare - så somnade jag ganska så gott i min säng kan jag ju medge. Underbar kväll med underbara vänner. Det är livet ♥




träffade även en styck full storebror inne i stan. Helt galen var han. Lyfte först upp och vände uppåner på hela mig, sen likadant med Elin & Matte :o jäkla crazyyyyyyman! Sen tappade jag rösten igen, när jag tvunget skulle ropa på honom över hela stan. Fett med onödigt, jag som kanske äntligen började få tillbaka den igår.. BUHÄ!


igår var jag blommig må ni tro! Snodde en klänning från Elins garderob och kände mig ganska fin.



Kommentarer
Postat av: Elinpelin

du var FINAST :) MIN FINA FINA FINA SYSTER <3

2011-07-31 @ 14:51:18
URL: http://elincarlstrand.devote.se
Postat av: camilla

Du är supersöt :D

jobbigt att du mådde illa men skönt att de blev bättre :D



Tack min goding, men fy de va ju inte frivilligt jag tog näringsdryckernao de igårkväll kan jag ju erkänna, längesedan de kändes så jobbigt men ner gick det :)

Men visst är de underbart att man får mer energi och att man vill göra saker igen:D?



eller hur?:D när vi var små åkte vi alltid till liseberg en gång om året i familjen, typ höjdpunkten på året haha :D



Hur har söndagen varit min skatt?

puss på dig<3

2011-07-31 @ 21:01:48
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0