"SHUT UUUUUUUUP!"

HAHAHA vill ni veta dagens underhållning? HARREGUD vad kul det var, där och förvisso men jag måste berätta!

Jag städade en trappa där en gubbe kommer ut, går iväg och kommer tillbaka med sin bil ståendes där nere vid trappuppgången.. Så börjar han babbla med mig om något helt random, om källaren eller något, jag fattade nada och bara nickade. Så tar han fram ett spray och sprutar i munnen och gör en såndär stor rysning ni vet, när något smakar illa eller är surt? Det var det första jag dog av garv av...

sen efter det så gick han in till sig och då var jag längst upp i trappan och skulle moppa golvet.
Då hör man en katt som mjaaaaaauar jätte högt och gubben som skäller på den och låter askult:

"TYYYYYYYYYYYYYYST MED DIG!!!"
*Mjauuu*
"MEN NEJ, TYYYYST DÅ!!"
*Mjauuu*
"SHUUUUUUUUUUUUUUUUUT UUUUUUUUUUUP!!!"
*Mjauuu*
"MEN HÅLL TYST DÅÅÅÅÅÅÅ!!"

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Alltså jag dör lite bara jag tänker på det, det lät så fruktansvärt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0