Torsdag och endast EN jobbdag kvar innan helg!

FIFÄN så skönt det är att det redan är torsdag!! Jag dör lite när jag tänker på att det är helg imorgon.
Fast då är det först jobb som gäller 6-12 eller 7-13 om jag vill det, eller 8-14.. ja, rätt flexibelt jobb alltså ;)
Bara jag jobbar mina sex timmar och blir klar innan fyra så får jag börja när jag vill!

Imorgon efter jobbet så ryktas det om att jag och mina favorit flickor och pojkar ska ta en trip till båstad där det är tennisvecka just nu. Fett med ös medvetslös, tiep. Eftersom boysen ska öla så lär det bli jag eller Elin som agerar chaffis. Aaaaaaa så atte.

HOHO. Kul att jag hann skämma ut mig två gånger idag på jobbet innan klockan ens hade slått nio..

1. Snubblade rakt över sopkvasten så jag var sjukt nära på att landa på rövva.
2. Städhelvetesvagnen rullade iväg för mig och efter sprang Petra som tittade sig omkring och hoppas
på att ingen såg henne. Men dock vare en trädgårdsgybbe som fnissade åt mig   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0