Trams

Lovar du att vara ärlig? Yes I do!

Du heter? Petra (eller pedda, puppa, pippa, peppa, puffa om ni vill det..)
Beronde av? Bekräftelse, just nu att jag inte väger hundra kilo tack.

Vad behöver du mest just nu? Börja lita på ätt jag duger som jag är
Vad tror folk om dig? Oj. ehm. Dom som inte känner mig och som jag inte känner tycker säkert jag är blyg. Annars är jag den som skrattar åt typ allt och alla. Rätt jobbig ibland, men det får inte mina vänner att försvinna tydligen?;)
Vad får du oftast komplimanger för? Alltså jag får inte speciella komplimanger utan det är väll mer "du är fin" men vad det betyder.. det vet jag inte och kan inte ta till mig ändå. Antar att det är därför ingen säger något till mig heller, mer än min behandlare som alltid säger hur fint leende jag har och att jag passar så bra i lugg, haha!
Hur imponerar man på dig? Om man vågar vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? HAHA! Eh. dum fråga, jag skrattar nästan ALLTID för mig själv.
Var bor du? Halmstad the king of sommarstad
Trivs du där? Ja, det är helt okey här i kära lilla Halmstad (förtillfället iallafall, haha)
Vad har du för mobil? xperia mini 
Nästa mål i ditt liv? Bli helt frisk, jag ska jag kan och jag VILL, NU. NU. nu.
Hur svarar du i mobilen? "Hallå" eller "Hej de e Petra"
Vem ringde du senast? Pappelappen igår när fåglen höll på att skrämma livet ur mig.
Hur känner du dig nu? Helt effing slut i knopp och kropp
När blev du fotad senast? igår av broren som lekte paparazzi
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och blått
Vem saknar du? Min Paranöt ♥
Favorit dryck på morgonen? KockosThé eller vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig? nu när jag jobbar brukar jag lägga mig runt nio som en å annan pensionär
Är du blyg? Dom som inte känner mig tycker nog det fast nä. eller jo, det kan hända ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ajjemensan, det har jag trott på länge, dock har det aldrig skett någon drastisk förändring i singellivet sen dess, haha!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Vad tror du?
Är du nöjd med ditt liv? Inte direkt men jag kommer bli, när jag slipper tänka på denna skiten jämnt.
Vad är det värsta du vet? Åska, döööör nästan bara jag ser halvmörka moln.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oje, den var knivig. Jag har inte en aning faktiskt!
Vad längtar du till? Tills min lön kommer :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har dom bästa ♥
Vad är det finaste du fått? Kärlek
Om fem månader? Är det snart dax för jul!
Om ett år? Har jag tagit studenten och är med all säkerthet hur lycklig som helst!
Du samlar på? dumma tankar om mig själv, jag är en riktigt bra samlare ska ni tro ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Bästis eller tvilling (brukar dock aldrig prata i telefon när jag är ledsen)
Har du strumpor på dig nu? JA! för sjuttongubbar, annars hade jag frysit ihjäl om fossingarna!
Är det okej att gråta? Självklart!!
När grät du senast? Det var fasen ett tag sen, minns inte!
Bär du glasögon eller linser? Nej och jag och bror är typ dom enda i släkten som inte gör det ;)

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Påväg
Hånglat med nån riktigt ful: HAHA JA :(
Hånglat med fler än 50 pers: MEh, hur fan ska jag veta det? Nej det har jag nog icke gjort. Mammas flicka ;)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Si
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Yeah
Åkt ambulans? Noj
Åkt polisbil? Noj
Åkt brandbil? Noj


Kommentarer
Postat av: camilla

vlken skojsig lista:D



vet du jag åt polka glass idag:) första kulglassen på några år:P en kula polka o en kul lollipop:P gott vare :D hallon lakrits har jag aldrig testat men låter skumt haha:P



Ja precis men man kan inte få för mkt glass o godis :D haha^^

Jag har haft det dunderbra, träffade en kompis osm fick mig att våga kulglass:D

Vad har du gjort idag min skatt? pussar<3

2011-07-13 @ 19:11:02
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0