I brist på annat liksom

snodde en lista från söta amanda :)

Namn: Petra Erika Carlstrand

Piercingar: Öronen om det räknas?

Tatueringar: Nej men vill hemskt gärna ha en. Måste dock tänka ut var/hur/vad.

Längd: 165 cm

Skostorlek: 38-39

Hårfärg: Brownie

Fräknar: JAo, på sommaren kryllar dom på nosen!

Motto: Ärlighet varar längst

Kär? nono

Önskar du att du bodde någon annanstans? i ett hus vore inte helfel. Min dröm serru.

Tycker du att du är attraktiv? Meh, det får man ju fråga någon annan!:p

Dricker du? Yes

Röker du? Fest kröker någon gång

Vilket schampo använder du? Det mamma köper hem (alltid olika) ;)

Vilken parfym använder du? Dkny & miss sixty

Vad är du rädd för? Åska som fan.

Gillar du att tvätta? NEJ. det är nog det tråkigaste som finns :o

Gillar du berg- och dalbanor? Ehm, jag gillar inte om dom går för snabbt och är för branta med annars så ;)

 

Senaste... 

Filmen du hyrde? justin biebers "never say never". mogen chey, i know!

Filmen du köpte? ehem, jag vet inte om jag någonsin köpt någon film. Tacka vetja hemmakväll!

Låten du hörde: Grenade - Bruno Mars

Låten du laddade ner? Jag är väll inte olaglig heller! ;)

Personen du ringde? Pelin ♥

Personen som ringde dig? Pelin ♥

TV-program du såg? Greys!

Person du tänkte på? din mamah. Höhe, nej men jag vet inte. Satt ju och tänkte på att jag ska fjäska till mig en hund. Blev liksom sådär ASkär idag.

 

 

Favorit... 

Låt: Grenade med Bruno Mars, dumbom deddo som gjort mig beroende :( 

Sak att göra: benn with vänner, skratta och må bra

Sport: Ridning

Dryck: pepsimax

Kläder: myskläder i alla olika varianter

Film: alla harrypottafilmer

Bil: volvo s60 TURBO! haha jag älskar vår bil :)

Serie: greys, ncis och alla andra kriminalserier

  

Har du någonsin... 

Gråtit över en pojke? ye

Gråtit över en flicka? naje

Ljugit för någon? ja tyvärr

Varit i slagsmål? nej fifän

Blivit arresterad? nejnej, snillhist!

Träffat någon från internet IRL? JA :D

 

Antal... 

Gånger du varit kär? tre/fyra tiep

Gånger ditt hjärta brustit? 2

Hjärtan brustet på grund av dig? many times

Tjejer du kysst? one

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? tres!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen aning hehö

 

Senaste... 

Boken du läste? mattillåtet

Personen du fick e-mail av? chefen från jobbet

Personen du fick brev av? Villan ;)

Personen du fick sms av? Deddo ♥

Gången hela din familj åt middag tillsammans? På pappas födelsedag den 12 juli

Saken du köpte? en glass!

 

 

I SKRIVANDE STUND - lördag den 24:e juli

Vad har du gjort idag? hjälpt pappsen på mckåken

När stiger du upp på morgonen? när jag jobbar - 5.30 ledig - runt 8-9-10

Vad har du på dig? linne, shorts och mammas gossetröja :)

Vad ska du göra ikväll? Kanske ut på stan och skaka rumpa. Får se om my sister is better in magen ♥

Vad är du allergisk mot? falska människor

Var har du ont? i halsen, låter fortfarande som en gås!

Använder du hårspray? yeah sometimes

Kan du stå på händer? en halv sekund kanfe..

Salt eller socker? Uh, båda!

Är du glad nu? jag blev det nu!

Vad dansar du till? bra musik ;)

Stockholm är... ? finaste staden!

Göteborg är... ? rätt bra den med :)

Land du vill besöka? Thailand, USA, Kina, England och France


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0