WoooooOOOoo0000ppsie

herregussan, jag råka somna idag IGEN efter jobbet. Ovanan som talat tro? Ae, nu får jag skärpa mig!
Kan ju inte ta sömnis varje kväll (dock bra eftersom ångesten är skyhög på just kvällarna fortfarande. alltid..?)

Isch usch asch, men snarre är jag nog mer inne i rutinerna och kan sluta vara så trötter hela tiden.
Idag vare faktiskt inte lika jobbigt som de första dagarna, så dethär ska nog bli bra tillslut. PENGARPENGARPENGAR! Åh. förresten, mitt konto hade visst utökat sig bara sådär igår?.. eller? hihi TACK f ♥


Såhär går det till när Petris äter singoalla ↑
1.
Ät upp kanterna
2. Bit runtom det röda
3. Ät upp "smultronet" i mitten

YUMYUMYUM!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Varför lägger du dig i ens. Elin kan väl komma o säga själv om hon tycker nått är fel eller om hon vill mig något?.Jag läser inte ens hennes blogg.Så vad är problemet?

2011-07-08 @ 01:50:04
URL: http://barasandra.devote.se
Postat av: miss u

hahaha! gillar din singoalla-style!! jag gör likadant, bäst så!!!:P



saknar dig sjukt mycket, förstår du det??!!!<3<3<3 min nööööt!!!!

2011-07-08 @ 12:18:59
Postat av: camilla

HAHA nej nu har du missuppfattat hur man äter.

Först locket:) sen pluppen och sist krämen den e ju godast:D

2011-07-08 @ 21:37:52
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0