ZzzZzzchnarkenwaizen

Hej och Godmorgon finiluringar! Sovit gott? (okej ni ligger säkert i era varma sängar och snusar förfullt just nu)

Gårkvällen blev inte som tänkt. Det började bra med slutade med att ett bigbaaaam kaoz uppstod i petrishjärna.
Jag HAAAAAAAATAR kvällar. Tog snabbt som fan en sömnis när mamma kramat mig och sa att jag inte alls var ett vandrande fläskberg, och somnade nog snabbt. Mer minns jag liksom inte. Haha, jag och mina sömnisar. Vad har jag gjort utan dom egentligen?

Idag väntar iallafall jobb. Jääädrar vad jobbigt det var att stiga upp ur den varma och gossiga sängen..
"fem minuter till.." haha. Den fynkar inte alltid om man vill komma i tid alltså.

Nu ska jag slörpa i mig sista yoggen och sen trippa ner i förrådet till min städvagn.
Ska städa min farmors trapp idag så jag tänkte bjuda in mig själv där en stund för lite rast.

HAREGOTTHAJ!


Kommentarer
Postat av: Julia

Är oxå uppe tidigt idag haha :P

hoppas du får en trevlig rast hos din farmor ! <3

2011-07-14 @ 06:51:05
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0