Aj aj aj..

..men oj oj OJ vilken härlig dag det har varit!! trots en rosslig hals och en snorig nos.
Är det en förkylning på G tro, eller är det kanske mormor som jag inte tål?! Hihi nä, fett elakt yao.

Det är iaf trädgårdsmästarN som sitter här ;) Hehe. Jäklar vad jag har sletit i rabatterna! Fint blev det yao.
HAHAH föresten!! DENISE, om du hade varit med så hade du legat på marken och garvat varannan minut.
För jag överdriver inte om jag nös MINST varannan minut från & med att jag kom tills jag åkte hem igen!
(hon tycker jag nyser asfult?)

  

Jahapp, å nurå? jag är typ d-ö-d. Min kropp är död. Död och jävligt mätt. Mormor bjussade på thaibuffe inne i stan och innan dess blev det förmiddagsfika hos henne med en hemmabakt fransk bulle av något slag och zingo till det, denni ;)

Opps, sängen skriker efter mig "Petraaaaaa kom och lägg dig häääääär".. okej sir, jag lyder!


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, låter inte så bra med förkylningen, får hoppas att det går över snabbt =)

Åh, ser jag glass och jordgubbar? MUMS! Nu blev jag enormt sugen på det ska du veta ;P

Puss<3

2011-06-16 @ 17:00:18
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: DEniiise :)

HAHAHAHAHA jag skrattar bara jag tänker på det :D FETT KUL JUUUUUU :D <3

2011-06-16 @ 23:01:49
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0