Bättre med fem svampar i skogen än en påse i frysen

raaaaaaandom, YEAAAZZ.

Man får vara som man är när man inte blev som man skulle. JAPPJAPPYESDUDES!

öh. Övertrött? OHYES. Jag ska typ inte störa min blogg i sin sommardvala (som den verkar ha hamnat i) egentligen men jag skulle la bara titta in och säga hejsan svejsan. Jag suger på att blogga nuförtiden vettni.
Fast okej, det har ni nog redan märkt.

Mina senaste dagar har bestått utav allt från att vara en jätte glad chey till en ångestfylld äcklig flikka.

Bästis, tvilling, fesp, ebbut och alla ni som känner er träffade, jag älskar er! ni får mig att må så mycket bättre ♥

Jag. typ. återkommer. när det finns något intressant att dela med mig till er. Typ ikväll när jag ska slå mamma i alfapet, igen! MOHAHAH!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har också hamnat i en liten somndvala med bloggen, har 0 inspiration ^^,

hoppas du får en bra midsommar!

Puss<3

2011-06-21 @ 16:50:37
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter som ett bra sommarlov ! :)

du gör mig glad och ångesten tar du dig igenom <3

Fortsätt njut !!!

kramar

2011-06-22 @ 09:31:24
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0