Bubbel med bästis ♥

På onsdag sticker jag och min älskade bästis till Öland där mina päron redan befinner sig.
ÅHÅ vad det kommer bli BÄST! Fyra dagar men världens bästa Denise, mor & far :D

Långtråkigt med buss halva biten och sen tåg till Kalmar där mammsen och pappsen hämtar oss.
Men hallååååååååååeller vi ska nog kunna underhålla oss med en godispåse och våra munnar som
kommer gå i ett om jag känner oss rätt ;)

Min onsdag kommer ju bli rätt intressant och fullproppad med things to do..
9.20 - tandregleringen
11.00 - villan på samtal/viktkontroll osv.
13.06 - EL BUSSO MOT KALMIANIEN

talking with tha big little boss aka Denise..
"posa nu Dennis så fotar jag"
"
okej, blev den snygg?!"



men imon har jag hela dagen på mig att packa, städa och fixa inför trippen. Stackars snuffsi som jobbar kunde inte följa med :( Vi ska tänka på dig när vi ligger där i solen eller är på någon trevlig utflykt, jag lovar Pelin :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Åå vad roligt att åka till öland ! :D

hoppas det blir bäst !

2011-06-27 @ 19:18:59
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0