Du kan allt var bra du med :)

Godkväll/natt/ eller vad nu i perkilé det är?

Jag har haft en great kväll med mitt mongo (nu sitter ho och taffsar på foten min.. huja.) aka sötra mi!
Även om det tog x antal timmar att bestämma sig för vad vi skulle ha för kvällsmat och sen x antal timmar till för att bestämma vad vi skulle ha för gotte till ikväll så har vi haft det väldigt myssepysse.. HIIIIIIIIIIH.

"Ta kort på mig Elin, jag känner mig så cool idag"


"Jaja men bara om du tar på mig med" (inte för att vara den som är den, men visst är hon lite lik aladdin?)


"okejdå men ett till på mig då???!?!" (min blogg ju vafan?)


"Jaja bara om vi tar ett tillsammans också!?!?"


Inköpet a la oss..

PepsiMax, morötter till kaninerna, chips, dipp och chokelad till oss :)

Vill någon ha hennes nummer? MAILA MIG PÅ: [email protected] ;)


Luring!!
Hon kan vara rätt snygg också. faktiskt. eller?


Hon här däremot.. KATSHIIIING vilket kap! eller?


Hon kan dock se rätt oskyldig ut också, köpaNa? fem riksdaler? eller eh, ännu bättre - fem chokeladkakor?


det var allt för idag. Tack, tjock eh. menar bock å heeeeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0