EKOOOOO

Tjenis

Idag tog jag visst en paus från livet tänkte jag säga men nä, det lever jag. Men bloggen får bli en efterkälke.
Jag har trotsat mitt sjuka jag och hänkat bror, syster + pojkvän till helsingborg och gått på väla hela dagen.
SHIEETASSÅ aaaapuuhhh!! Jag har gått "caddy" för broren min hela dagen lång. HjälpteNa att hitta snigga kläder och fick förfasen bära alla hans påsar!? :o:o:o är det rättvist? NÄ. det tycker inte jag heller. Men snill som man är..

Sen var det en död Petra som slängde sig i mamma famn i soffan när vi väl var hemma igen.
Att ligga där och bli pillad i håret var precis vad jag behövde haha, KLENFISEN HÄR YAO!

Sen har kvällen bestått av alfapetspelande med mammsen. Åh så duktig jag börjar bli på det där förjäkla roliga spelet. Jaaaaaaaa jag vet, det är nästan Agda varning på det men vafääääään!!

Vann gjorde jag med. så det så. (ännu mer agda varning att vinna ord-spel över sin 50-åriga morsa..?)

"TIIIIIIIIIIIIIIIITTA TIIIITTTAAAAA"

eh vadå?

"Ja men ser du inte? dom är klädda likadant!!"

-.-


Min mage står bokstavligt talat rakt ut just nu. Jag har ätit både ugnsbakadechippe, glass med jordgubbar och nu chokelad. Men oj vad det är gott, just idag, just nu. Det var vad min kropp ville ha. Heh, oj vad jag önskar att jag inte kände mig tio kg fetare, oj oj OJ.. suuuuuck.




Kommentarer
Postat av: camilla

sounds like a fin dag:D snäll du är som bär också:) hihi!

ÅÅ att bli pillad i håret är något av de mest underbara som finns tycker jag:D o nu när håret inte längre trillar av så mkt betyder det att jag kan ha folk som pillar i det igen:D



haha tror också du menar prosit xD



Åå tack honey <3<3

2011-06-18 @ 23:41:02
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Conradselina

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-11-29 @ 07:24:08
URL: http://conradselina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0