FAIR

Med en risk för att låta tjatig.. men vem fan uppfann kvällarna? JAG HAAAAAAAATAR DOM. HATAR.
GAAAAH. Jag dödar mig själv lite bara av att lägga mig ner i sängen. Känner mig så äckligt vidrig så det finns inte.
När ska det ske en förändring i tankesystemet här då? Trött på att behöva ta sömntablett varje kväll bara för att kunna somna ifrån mig själv, min kropp, allt vidrigt fett som dallrar överallt.


hsabfjsba fköns mamdsasöa'!!!!WemdwlanfmämföE!EE!!!nvsklnavkn vmd lacmslämaös,a.öds.a.1!!!m,dcls

/ frustrerad chey. (som knappt kunde stava till frustrerad utan att misslyckas femton gånger -.-)


Kommentarer
Postat av: emma

Gumman. Du är inte vidrig. Du är UNDERBAR. VACKER. FIN. SÖT. ALLT vad det finns. Snälla, försök se det. "Don't listen to the things you tell yourself at night. You are by then your own worst enemy". Snälla försök se vad alla andra tycker, för du är verkligen fin, det är ingenting alla bara säger, de MENAR DET! Jag lovar. Jag försöker varje dag med det, och det blir bättre.



sv: TACK HJÄRTAT! ♥ Du är bra söt du. Tack gumman, jag hade verkligen en fantastisk dag. Och tack för att du tycker att jag är fantastisk, det värmer verkligen. Och bygger mig, varje litet fint ord betyder mycket för mig, och du ger mig så många!



STÖRSTASTE OCH BÄSTASTE KRAMEN! haha (har jag gått språk eller?) puss ♥

2011-06-19 @ 13:26:45
URL: http://toutlemonde.devote.se
Postat av: Tove

ahah.. sötnos, du är supersmal, and u know it egentligen! det är störande, hur man kan känna sig så äcklig.. för vem skulle tycka att vi var det, när allt kommer till kritan?



Jag tänkte på det senast idag, på bussen, påväg hem.. det var regnigt, jag var osminkad, bakis.. jag var vidrig.. jag ville inte visa mig, jag ville mest gråta för att min pojkvän behövde stå ut med hur jävla FUL jag var.. sen kom jag på att, varför i hela helvete skulle han tycka det?



Säger bara att det är samma för dig, det är ingen som tycker att du är stor, ens normalviktig, och fan inte äcklig. Du är fräsch bästus (haha) nej men, sant ju. PUSS

2011-06-19 @ 15:36:42
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: Julia

håller med dig, hatar oxå kvällarna så vidriga.

usch usch.. men vi överlever dem .

det är starkt !

2011-06-20 @ 09:27:16
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0