Färska jordgubbar ♥

Godmiddag!

Idag äre tisdag och det betyder att jag återigen skulle till villan, fast till M denhär gången. Jag behövde det, mer än vanligt tror jag. Det var positivt idag. Det kändes så otroligt skönt. Att kunna säga till någon att det faktiskt känns okej. Jobbiga men välbehövliga samtalsämnen. Jag måste dock erkänna att jag blev rädd ett tag.

Jag vet så väl vad jag bör göra för att komma tillbaka till den petran jag var innan, men jag vågar inte. Inte ännu. (Det handlar inte enbart eller om ens något om maten denhär gången). Jag måste hitta mig själv igen.
Det är det det handlar om. Jag vill ju så gärna sluta vara rädd för vad livet har att erbjuda.


dagen efter elins student - städning av mc-kåken & cola zero paus i solen

Att känna att jag duger som jag är
Att sluta tycka jag är en vandrande bacill
Att acceptera mig själv
Att kunna vara mig själv
Att inte se maten som något hot
Att jag faktiskt också får må bra.



Färska jordgubbar till frukostyoggen satt inte helt fel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0