FARWELL!

Hola mis amigos!

Vetnivetnivetni? Jo att jag har faktiskt namnsdag idag. MH, så det så. PETRADAGENISTHESHIT!
GRATTIS ALLA PETROR OCH PETEROR!!! Hoppas ni får en bra namnsdag, för det ska jag ha hihi!



Typiskt att mamma berättade igår att det skulle bli dåligt väder på ölandet från och med imorgon.. SUCK.
Om inte annat får vi sitta och mysa i stugan och bara njuta av livet typ? (med en fet godispåse hehe)
Nej men sluta va bitter börja med fnitter! Sååååja.

Nu är det bara att äta upp sista biten av frukostmackan och slörpa i sig yoghurten innan min hektiska dag kan börja. Sannepanne är snill hist och kör mig till Denise efter tandläkaren så jag kan lämna min väska där innan jag traskar till villan på samtal, TACKSI mucksi!! Sen traskar jag tillbaka och då kör Deddes pappa oss till stationen där bussen går 13.06 mot Käääälmär.

WIIIIIE. Jag älskar denna dagen. Att jag ska väga mig idag skiter jag blanka fan i, det ska inte få förstöra någonting. Du och jag bästis, jag och du i fyra dagar, tillsammans. Bättre kan det inte bli ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0