Fint som snus

Goooooooooodmorr!

Idag äre tisdag och jag kom på att jag har many things to do idag med. Harreguttan vilken opptagen kvinna jag är? Hehe.
Jag måste hinna packa inför imorgon, städa lägenheten så Elin slipper leva i ett bombnedslag dom närmsta dagarna.., handla mat (kylen har nog inte ekat såhäääär mycket på länge ;) & lite senare måste jag även ta mig till lotten och vattna så inte allt går under nu när mammsen inte är hemma. Tänkte rensa lite ogräs och göra det fint också. Plocka jordgubbar är också ett måste när jag ändå är där så jag kan äta sista skålen men yoghurt och jordgubbar imorgonbitti till frulle. (det ryktas liksom om att vi måste variera vår frukost när vi kommer dit.. PFFT!)



Förresten så vaknade jag inatt och imorse av att jag fick effing näsblod. Det var längesen nu och fan ta min näsa om den ska hålla på och blöda så jävla mycket igen -.-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0