Godmorgon

och förlåt för mitt lilla depp igår. Jag blir så trött ibland. Denna gången var det inte ätstörningsrelaterat men ändå är det något som påverkar mig och har gjort i hela mitt liv. Jag är trött på att aldrig kunna ha en normal kväll som avslutas bra. Kunna gå och lägga mig utan den där klumpen i magen och katastroftankarna i högsta hugg.

"Det blir bättre" har jag tänkt säkert varje kväll i hela mitt liv. "Imorgon är en ny dag, då är dom problemen borta". Och visst. Det är ju så. Som om ingenting har hänt.

I hela mitt liv har jag försökt, verkligen försökt att få andra att må bra. Jag känner mig hjälplös, ingenting förändras ju? Jag kanske borde inse att jag inte kan hjälpa andra att må bra förens jag själv gör det? Jag har aldrig trott på det men nu börjar jag inse att det kan vara så, det är så. Jag har haft en uppgift och ett ansvar hela livet som är grymt svårt att släppa. Jag kan bara inte. För.. vad händer om jag inte gör något? (katastoftankarna bubblar) Hejhoeletsgo säger man då och livet fortsätter i en fyrkant, alt. åttakant?

tänka - inte tänka - vad händer? - måsten - ansvar - kan - kan inte - förändring

storebror som har ritat ♥



Kommentarer
Postat av: Maja

På ett sätt var det ju tur att dippen inte berodde på äs, utan på andra problem, som man alltid kommer att stöta på. Dock gäller det ju att kunna hantera det och inte låta det gå ut över maten, men det är väll något som man lär sig tillslut.

Du är duktig tjejen, kämpa på!

Puss<3

2011-06-02 @ 15:55:31
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

men gummsan du måste ju ta hand om dig och få dig själv att må bättre innan du tar hand om dem andra ! <3 du är den viktigaste personen i ditt liv !

pussar

2011-06-02 @ 15:55:53
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: deniiise :)

<3<3<3

2011-06-02 @ 17:19:46
URL: http://flikkand.blogg.se/
Postat av: camilla

Det är bra att ta hand om andra o vilja få andra att må bra men du får inte glömma o ta hand om dig själv för de e minst lika viktigt<3



Haha jaa men jag älskar champisar :D finns de ngn godare grönsak?:P o jag lovar, testa mina kombinationer o du e fast :D har inte du några udda kombos du brukar köra med^^ ?



Haha KÄRLEK på Lysmelk<3<3 så nu ligger de några(många xD) sånna fint i min mage o de gav supertröst för en stund :D bästa medicinen:P



HAHA vilken skräkis såg ni? xD vad kul att alla hlev rädda för dig :P minns när jag var på harry potter på bio och jag skrek till av reklamen innan filmen börjat xD hej konstiga blickar ^^



Hur har du haft det idag sötnos?

Puss<3

2011-06-02 @ 18:34:36
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0