Hals jävel!

GAAAAAAAAAAH.. Jag har gått och retat mig på att det är något som "sitter" i min hals i några dagar nu..
Igår kollade jag med en jäkla lampa i halsen, tror ni inte mina mandlar är svullna och vitprickiga då?

Halsfluss? NEJTACK!! Åh. orkaaaa.

en apgammal header till min förrförra bloggiiiish.. frisk var jag med, så det så.


Aja.

GODMORGON iallafall!

Dagen ska jag spendera helt och hållet med min kära mormor ute i hennes nya hus och hjälpa till i rabatterna.
Det ryktas om att hon har satt upp hängmattan också, så den lär ju inte stå tom ett längre tag ;) höhö.
Nu måste jag få i mig frukost innan tanten kommer och hämtar mig. TJIIING..

..and HAVE A GOOD DAY!

Ps. jag hade världens bästa kväll igår med mina söta underbara och fina vänner, TACKSI DUDES!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0