Helt slut i kropp och knopp..

HARREGUTTAN vilken helg jag har haft! Tänka sammanfatta den liteeee tiep.

Fredag

Först vankades det sill och potäter tillsammans med fina familjen. Sen åkte en styck Petris och hämtade en styck Ebbut på tågstationen vid 16. Vi gjorde våra kransar (med mammas hjälp, lalalaaaa), åt jordgubbar & drack vin.
Vid 18 körde mamma mig, Ebbut och Elin till Anna där the gang väntade så snillt på oss. Grill, ölspel och sedan drog vi vidare till en kompiz. Där började det bra och slutade mindre bra men det var kult så länge det varade!
Landade i sängen redan vid halv två om jag inte minns helt fel. Trött, sleten och aningen besviken.

Lördag

Vaknade redan vid fem och kunde såklart inte somna om. Låg kvar tills magen kurrade och ville ha frukost. Väckte Ebbut och sen blevre frulle för full rulle. Sen upp på cyklen till tågstationen och kolla tågbiljett hem till snuttan. En sväng till en död stad blev det med, eh. vafan har inte affärerna öppet på midsommardagen? ;)

En powernap och sen vart man fitforfight igen! Klockan 18 droppade folket in och det blev tacos i ett fullproppat kök a la carlstrand. Från att bli en myskväll så taggade alla till och blev sugna på att dra en krogrunda eller två.

Alla utom bästis drog in till stan senare (även snyggbror kom och joinade en stund, yeho :)) och jag dansade rumpan av mig hela natten och fick så fruktansvärt ont i fötterna så jag fick rida på elins rygg över hela stan när vi skulle till ett annat ställe, haha! Tack syster du räddade min fossingar där ;) Vid två blev det fyllekäk innan jag och Ebbut drog oss hemåt igen. Träffade en söt ponk och sen var det läggdax även för mig.

Söndag

Vaknade vid halv tolv och gick upp och började städa. Vardagsrummet såg ut som ett bombnedslag rent ut sagt :O vid ett vaknade även Ebba och jag var snille och gjorde frukost på sängen. Pluttan tyckte det var jobbigt men hon är stark som en oxe och duktig som fasen ♥

Sen tog vi oss en långpromenix till hagönscamping och fick effing ont i fötterna... vi såg nog ut som två miffon när vi tog oss hem igen. Vid 18 lämnade jag av min elskling på tågstationen och sa adjö för denna gången :( buhe!

Bilder får ni seeeeeeeeeen för nu kommer broren och vi ska äta mateeeeet :)



Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som du haft en bra helg i det stora hela va ? :D

Du är så bra och så himla söta inlägg skriver du !

pussar på dig

2011-06-26 @ 20:07:46
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Lovisa

WEEEYOOOE! TACK :D Vad går du för linje? BARA ETT ÅR KVAR NU, det bästa!!

Haha, så söt som du är så kan du få mig lätt vet du ;)



ååh avis jag blev nu, vill ju också ut och dansa sönder mina fötter ;) puss

2011-06-26 @ 20:45:25
URL: http://lovili.blogg.se/
Postat av: Amandusemmy

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-11-04 @ 08:50:54
URL: http://amandusemmy.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0