Vårdplanering a la villan


Jag hade ju som sagt vårdplanering idag på villan. Mamma, min läkare, behandlare, terapeut & någon random AT-läkare var med. Jag mådde sämst innan mötet. Jag ville bara inte vara där. Synd man inte kan fly från sin egen kropp när man känner för det. Kände mig sämst, äcklig, fet och misslyckad under hela mötet. Jag önskar att jag kunde känna en stolthet, över det jag berättade. Men fifan vad det tar emot rent ut sagt.

Det är jobbigt att vara ärlig, det är jobbigare att prata om saker som man tycker är jobbiga men det är ändå jobbigast att hålla allt det jobbiga inne, för sig själv. Tänk på det. Micket jobbigt snack här känner jag..

Hej vi är mongo hejdå


Nej men jaha. Jag vet inte vad jag ska säga mer angående det, mer än att:

♥ min behandling kommer fortsätta likadant som innan
♥ mamma och jag ska vara mer öppna mot varandra
♥ Jag blev chockad över det mamms sa men tar till mig det och gör en förändring
♥ jag ska vara stolt över det jag åstadkommit idag även om det känns skit
♥ jag är bra och jag förtjänar fanimej ett bra liv, så det så. FAKK ångest.

Du är bäst mamma, jag älskar dig ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0