Skallebank kom in kom in? Fast nä. Stanna utanför.

Godmorgon!

Aa fast nä. Det är ingen god-morgon för mig idag inte. Visst har jag sovit som en gud inatt (tack sömnis!!)
Somnade med kläderna på redan innan sju igårkväll. Vaknade vid tio och trodde det var en annan dag
eftersom det fortfarande var ljust, men icke. Då hade familjen precis gått å lagt sig. Då tog jag en sömnis för att somna om och bimbaaam så sov jag gott igen och vaknade inte förens vid sex första gången.

Dock med en sjuk skallebank, illamående & sen trötthet på det. JIPPIE..
Orkar mig egentligen inte upp idag men mamma tyckte jag skulle dra mig till villan iallafall.
Ska till M idag och babbla. Fast som det känns just nu så kommer jag somna i väntrummet.
Jag vill iiiiiiiiiiiiiiinte blir sjuker :(
SOMMARLOV SNART JU!?

Åh :( aja, jag får hoppas allt lägger sig och att jag kommer på fötter snart igen.

Ha en toppendag fina fina ni ♥


Kommentarer
Postat av: Maja

Aj, låter inte alls kul det där med illamående och huvudvärk. Fast jag har också lite huvudvärk, men det beror nog på att det varit så varmt senaste tiden.

Det där med att vakna när det är kväll ahr jag också varit med om, det hände när ajg var liten, så då jag skulle gå upp märkte jag att mammut och papput gick och la sig, så då insåg jag att det var kvällxd

Hoppas du får en bra dag och att du mår bättre snart <3

Puss<3

2011-06-07 @ 16:41:44
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Julia

Ååå men gummsan då får krya på dig ! ! <3



sv:

Jaa men hennes namn uttalar man med ondska och ditt med kärlek ! ! Skillnad ! :) <3



tack vännen, puss !

2011-06-07 @ 18:33:53
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0